Konkurs zakończony!

Wysłaliście do nas mnóstwo wartościowych odpowiedzi, za które serdecznie dziękujemy.

Spośród zgłoszeń wyłoniliśmy zwycięzcę - Panią Nikolę, która napisała bardzo wyczerpującą i pomocną odpowiedź z aż osiemnastoma podpunktami! Pani Nikola otrzyma od nas bon na 200 zł do wykorzystania w Kraften.pl :)

Oto zwycięzka odpowiedź:

Zakupy internetowe są dla mnie „ukłonem w stronę klienta”. Bez stania w kolejkach do kasy, bez wyznaczonych godzin otwarcia i zamknięcia, bez stania w kolejce do przymierzalni w przypadku ubrań, bez czekania, aż kasjer rozmieni pieniądze u innego kasjera, w sytuacjach gdy drobne do wydawania reszty się skończą, bez chodzenia po dużej powierzchni sklepów w poszukiwaniu różnych rzeczy (czasami trzeba mieć smykałkę detektywa, aby znaleźć konkretne rzeczy, po które się przyszło), bez chodzenia po koszyk/wózek zakupowy i jego odprowadzania, bez jeżdżenia i stania w korkach, aby dotrzeć i wrócić ze sklepu, bez …

 

Jest wiele różnych powodów przemawiających za e-zakupami jednak, aby były one 100%-centowo satysfakcjonujące dla e-klienta, w moim odczuciu muszą to być zakupy sprawne, funkcjonalne i intuicyjne. Patrząc z perspektywy czasu i moich dotychczasowych e-zakupów nie zawsze one takie były. Stąd też mogę powiedzieć, iż zdecydowanie wracam jako e-klient, do tych sklepów internetowych, w których:

 

- strona internetowa e-sklepu jest łatwa w obsłudze, tzn. poruszanie się po niej jest wręcz intuicyjne nawet przy dużym rozbudowaniu strony w tzw. schemat strony i zakładki są na tyle uporządkowane, że użytkownik nie gubi się w nich.

 

- oferta posiada pełne opisy produktów (w tym jego rzeczywiste parametry, a nie te podane przez producenta, gdyż już nieraz tak było, iż odbiegały one od rzeczywistej specyfikacji) i zamieszczone zdjęcia produktów nieodbiegające od rzeczywistego stanu wizualnego tzn. ich atrakcyjność nie jest wynikiem prac w Phoshopie.

 

- kilka zdjęć prezentuje 1 przedmiot z różnych perspektyw i/lub pokazuje szczegóły tj. poszczególne składowe, z których zrobiony jest przedmiot. Sama po sobie widzę, iż jeśli nie mam możliwości osobistego obejrzenia produktu (tak jak to w stacjonarnym sklepie) to doceniam możliwość obejrzenia go ze wszystkich stron na zdjęciach. Ułatwia to mi podjęcie decyzji co do zakupu i utwierdza w przekonaniu, że produkt nie posiada wad czy usterek.

 

- po wrzuceniu do koszyka 1-nego produktu i chęci poszukiwania dalszych produktów, strona pozostaje w miejscu gdzie się zatrzymałam, a nie transportuje mnie automatycznie do początku oferty, którą już przejrzałam i na którą nie zdecydowałam się.

 

- możliwość dokonania wyboru sposobu i ceny wysyłki tj. od tej tańszej pocztowej, poprzez paczkomat do droższej kurierskiej. Bywa też tak, że dany produkt potrzebuję (jak to się mówi) „na wczoraj” i wówczas wybieram droższy, ale szybszy czas dostawy. Są też i takie sytuacje, że mogę poczekać kilka dni na dostawę, bo czas nie wyznacza mi tempa.

 

- atrakcyjność cen produktów to bez wątpienia również istotny atut e-sklepu. Są internetowe sklepy, które nawiązały relacje biznesowe bezpośrednio z producentami produktów czy surowców i w ten sposób oferują swoim e-klientom ciekawą ofertę cenową pomijając po drodze (czasami nie małą ilość) pośredników „dorzucających” swoją marżę.

 

- oferowanie promocji na poszczególne produkty też ułatwia dokonanie zakupu tak samo jak po złożeniu 1-ego zamówienia uzyskanie rabatu na kolejne zamówienie.

 

- możliwość skontaktowania się ze sprzedawcą (czy to przez e-mail, czy telefonicznie), aby dopytać o szczegóły produktu jeśli nie zostały podane w ofercie sprzedaży lub o dostępność danego koloru w iluś tam sztukach, … itd.

 

- bardzo lubię jak przy produkcie e-sklep zamieszcza podpowiedź dla e-klienta na jak różne sposoby i na różne okazje może on zastosować/użyć danego produktu. Pokazanie mi wszechstronności zastosowania produktu (na pozór przystosowanego tylko do wiadomego zastosowania) wywołuje u mnie chęć posiadania tego produktu i spróbowania wykorzystać go w jakiś podany przez e-sklep sposób tj. inny, bo kreatywny.

 

 

- udogodnieniem jest jak po złożeniu zamówienia e-sklep wysyła na e-maila podsumowanie z wyszczególnionymi produktami i zakupioną  ich ilością.

 

- pomocne dla mnie jako e-klienta jest dostawanie informacji od e-sklepu typu na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie np. jak kupuję rzeczy duże gabarytowo to e-sklep wysyła mi na e-maila informację, że zakupiony przeze mnie przedmiot trafił do działu pakowania, a za 1-2 dni wysyła inf., że paczka została nadana o numerze tym i tym i podaje link do strony, abym mogła śledzić paczkę gdzie w danej chwili się znajduje. Takie informacyjne podejście ze strony e-sklepu utwierdza mnie w przekonaniu, że prowadzi on ze mną dialog oraz, że mój zakup nie polegał tylko na: „wybierz, zapłać i gdybaj teraz gdzie jest twoja paczka”.

 

- zauważyłam, że częściej śledzę oferty e-sklepów, które zapraszają mnie do wzięcia udziału w organizowanych przez nie konkursach. Pamiętam jak jeden z konkursów polegał na zrobieniu czegoś kreatywnego ze szklanej butelki po napoju jaki e-sklep sprzedawał. Do butelki poprzyklejałam fantazyjnie różności i wyszedł, nawet fajny (i na pewno unikatowy) wazon. Po konkursie sprezentowałam go cioci, która do dziś się nim zachwyca i dumnie prezentuje na stole z kwiatami.

 

- przed podjęciem decyzji o zakupie lubię być wcześniej świadoma ile wynoszą koszty wysyłki, gdyż bardzo często spotykam na aukcjach internetowych fakt, iż cena produktu jest niewielka za to koszty wysyłki znacznie wyższe, niż powinny być. W tych przypadkach widać, iż reszta ceny produktu jest doliczona do kosztów wysyłki.

 

- cenię sobie e-sklepy, które nie narzucają konieczności założenia konta, aby móc robić u nich e-zakupy. Udogodnieniem jest możliwość dokonania wyboru także między opcją zrobienia zakupów bez rejestracji konta.

 

- dobrze jest gdy istnieje możliwość zrobienia od razu przelewu za produkty, które trafiły do mojego koszyka tzn. wygodne jest bezpośrednie przejście do realizacji zapłaty przelewem z wygenerowaną już ogólną kwotą do zapłaty, niżeli dostanie potwierdzenia na e-mail o dokonaniu zakupu wyszczególnionych produktów z prośbą o przelanie takiej i takiej kwoty na taki i taki numer rachunku, a w tytule przelewu prośba o taki i taki numer zamówienia, aby wpisać. To jest dość uciążliwie dla e-klienta, gdyż musi on wszystko ręcznie wpisywać.

 

- doceniam również możliwość wystawienia komentarza za zrealizowane zamówienie.

 

- nie wszystkie e-sklepy dołączają do zamówienia paragon lub fakturę. Ja jednak wolę dostać tego typu „papierkowe potwierdzenie zakupu”, gdyż świadczy to o tym, że firma poważnie podchodzi do klienta i nie jest to firma krzak lecz firma prowadząca księgowość. To wizerunkowo ładnie o niej świadczy.

 

- zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych lubię jak sprzedawca ma do mnie indywidualne podejście np. jeśli potrzebuję nabyć jakąś rzecz, a brakuje w jej według mnie przysłowiowej „kropki nad i”, aby stała się ona dostosowana do moich potrzeb, to uzyskuję od sprzedawcy np. możliwość wykonania nadruku/haftu/graweru/… itd. według moich preferencji. Podoba mi się tego typu indywidualne podejście, a nie „szablonowa procedura ofertowa”.

Serdecznie Gratulujemy!

Wszystkim pozostałym uczestnikom wysłaliśmy kody rabatowe na Darmową Dostawę :)

____________________________

Konkurs

Wygraj 200 zł na zakupy w Kraften.pl

   

Wystarczy, że do 15 października na adres: sklep@kraften.pl wyślesz odpowiedź na pytanie:

Co jest dla Ciebie ważne przy zakupach w sklepach internetowych?

         

Pracownicy Kraften.pl wyłonią najlepszą odpowiedź.

Wyniki ogłosimy najpóźniej 31 października na tej stronie,

na naszym fanpage'u na Facebooku oraz w wiadomości e-mail do zwycięzcy.

      

Przeczytaj regulamin konkursu

  

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie!


Znajdź pudełko

Szukaj

Upoluj oferty specjalne

Wpisz poniżej Twój adres e-mail i upoluj niespotykane oferty specjalne

.

Opinie i komentarze

ok

bardzo dobra zaklejarka do kartonów, służy już długi czas, ułatwia pracę

Dagmara T 2018-08-02
Zaklejarka do kartonów Low Noise
Program Ochrony Kupujących, który zapewnia PayU, możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od zakupu.